pzu

Efektywna komunikacja w start-upie, czyli jak reklamować swoją firmę

12768302 10153862271831327 7427699839421262061 o

Zrozumienie potrzeb konsumenta jest kluczem do skutecznej strategii promocji startupu. Wykorzystanie potencjału mediów własnych poprzez bezpłatne kanały do promocji marki to kierunek do rozwoju własnej firmy.

- Zastanawiasz się jak skutecznie zareklamować start-up?
- Jak zbudować zaangażowanie w social media?
- Które kanały wybrać, aby odróżnić się od konkurencji?

Na te i inne pytania odpowie ekspert mediowy, Aneta Siejka. niezależny konsultant i doradca. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości. Mediowy Ekspert organizacji pozarządowych, administracji publicznej. Trener i wykładowca pięciu uczelni: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Mistrzów
Reklamy, Collegium Civitas, Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Wieloletni manager ds. mediów z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. pracownik wiodących domów mediowych: Starcom Media Vest Group OMD Poland. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadała za wielomilionowe kampanie dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Podravka, Rainbow Tours. Pomysłodawca wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie).

Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu!

Free business joomla templates