pzu

Podział województwa mazowieckiego - błąd społeczny i ekonomiczny?

Podział Mazowsza jest sprawą szeroko dyskutowaną w kręgach politycznych oraz ekonomicznych. Członkowie naszego Koła postanowili przyłączyć się do dyskusji, dlatego w lutym br. we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego zostało przeprowadzone badanie opinii studentów Uniwersytetu Warszawskiego na temat proponowanego podziału województwa mazowieckiego.

Czytaj więcej...

Zaproszenie na warsztaty w ramach prac nad strategią rozwoju Warszawy

image001

W związku z trwającymi pracami nad aktualizacją strategii rozwoju Warszawy 5 kwietnia w godz. 17:00-20:30 odbędą się warsztaty dla studentów na temat celów rozwojowych Warszawy do 2030 roku. Wyniki warsztatów zostaną wykorzystane w pracach nad kluczowym elementem strategii rozwoju Warszawy, tj. hierarchią celów.

Czytaj więcej...

Efektywna komunikacja w start-upie, czyli jak reklamować swoją firmę

12768302 10153862271831327 7427699839421262061 o

Zrozumienie potrzeb konsumenta jest kluczem do skutecznej strategii promocji startupu. Wykorzystanie potencjału mediów własnych poprzez bezpłatne kanały do promocji marki to kierunek do rozwoju własnej firmy.

- Zastanawiasz się jak skutecznie zareklamować start-up?
- Jak zbudować zaangażowanie w social media?
- Które kanały wybrać, aby odróżnić się od konkurencji?

Na te i inne pytania odpowie ekspert mediowy, Aneta Siejka. niezależny konsultant i doradca. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości. Mediowy Ekspert organizacji pozarządowych, administracji publicznej. Trener i wykładowca pięciu uczelni: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Mistrzów
Reklamy, Collegium Civitas, Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Wieloletni manager ds. mediów z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. pracownik wiodących domów mediowych: Starcom Media Vest Group OMD Poland. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadała za wielomilionowe kampanie dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Podravka, Rainbow Tours. Pomysłodawca wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie).

Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu!

Relacja z debaty "Strefa euro - róg obfitości czy puszka Pandory"

W dniu 25 listopada 2015 roku, na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się debata o Polsce w strefie euro zatytułowana: „Strefa euro - róg obfitości czy puszka Pandory”. Jako goście specjalni wystąpili: członek zarządu NBP dr. hab. prof. UW Ryszard Kokoszczyński, Patryk Toporowski z Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych i Bartłomiej Osieka z Centrum Informacji o Euro NBP. Mimo, iż debatujący na co dzień są zawodowo związani z instytucjami publicznymi, wygłaszali oni swoje własne poglądy, które w żaden sposób nie reprezentowały oficjalnego stanowiska.

Czytaj więcej...

Strona 3 z 13

Free business joomla templates