12768302 10153862271831327 7427699839421262061 o

Zrozumienie potrzeb konsumenta jest kluczem do skutecznej strategii promocji startupu. Wykorzystanie potencjału mediów własnych poprzez bezpłatne kanały do promocji marki to kierunek do rozwoju własnej firmy.

- Zastanawiasz się jak skutecznie zareklamować start-up?
- Jak zbudować zaangażowanie w social media?
- Które kanały wybrać, aby odróżnić się od konkurencji?

Na te i inne pytania odpowie ekspert mediowy, Aneta Siejka. niezależny konsultant i doradca. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości. Mediowy Ekspert organizacji pozarządowych, administracji publicznej. Trener i wykładowca pięciu uczelni: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Mistrzów
Reklamy, Collegium Civitas, Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej. Wieloletni manager ds. mediów z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. pracownik wiodących domów mediowych: Starcom Media Vest Group OMD Poland. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadała za wielomilionowe kampanie dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Podravka, Rainbow Tours. Pomysłodawca wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie).

Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu!

W dniu 25 listopada 2015 roku, na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się debata o Polsce w strefie euro zatytułowana: „Strefa euro - róg obfitości czy puszka Pandory”. Jako goście specjalni wystąpili: członek zarządu NBP dr. hab. prof. UW Ryszard Kokoszczyński, Patryk Toporowski z Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych i Bartłomiej Osieka z Centrum Informacji o Euro NBP. Mimo, iż debatujący na co dzień są zawodowo związani z instytucjami publicznymi, wygłaszali oni swoje własne poglądy, które w żaden sposób nie reprezentowały oficjalnego stanowiska.

inside days 1             Deloitte-logo

19 listopada czwartkowe popołudnie studenci WNE mieli okazję spędzić w siedzibie Deloitte przy alei Jana Pawła II.  Odbyło się tam drugie w tym roku spotkanie z cyklu Inside Days. Tym razem zgłębialiśmy tematykę zarządzania ryzykiem.

12208377 10153634590886327 2253370324424537808 n

Czy masz wrażenie, że pomimo paru lat studiów, niewiele wiesz o realnych procesach w kraju i za granicą? A może wręcz przeciwnie - chciałbyś zaskoczyć innych rozległą wiedzą o bieżących sprawach gospodarczych? Pragniesz dyskusji na nurtujące Cię tematy? Konsultacji paru kwestii ze specjalistami? 


Zapraszamy na pierwszy wykład z cyklu prelekcji o strefie euro pod hasłem "Polska a euro". Podczas wydarzenia poruszymy m.in. tematy takie jak:
- Czy Polska jest dyskryminowana na arenie międzynarodowej za nieprzyjęcie euro? 
- Czy jesteśmy gotowi na euro? 
- Jak wprowadzenie euro wpłynie na zachowanie i sytuację przedsiębiorców, a jak na przeciętnego Polaka?
- Czy Polska jest beneficjentem obecnej sytuacji w strefie euro?

Jako prelegenci: dr hab. prof. UW Ryszard Kokoszczyński, członek zarządu NBP , Patryk Toporowski z Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych oraz Bartłomiej Osieka z Centrum Informacji o Euro Narodowego Banku Polskiego.

Rezerwuj swój czas na 25.11 o 18.30. Widzimy się na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego!

Dołączajcie do wydarzenia na fb!

delab logo

Technologia i uchodźcy.  Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w europejskim etapie warsztatów i hackathonu #Techfugees na rzecz uchodźców i organizacji wspierających, organizowanych przez naszego partnera DELab UW. Pierwsze wydarzenie tego typu miało miejsce w Anglii (Londyn), a następne w Norwegii i we Włoszech. Teraz czas na Polskę!

Copyright @ 2018 KNSG UW. Wszelkie prawa zastrzeżone.